Przed rokiem minęła dekada, odkąd rozpoczęliśmy działalność. Na przestrzeni minionych lat nasza firma przeszła sporą – naszym subiektywnym zdaniem – pozytywną metamorfozę, o której można przeczytać poniżej.
Firma powstała w roku 2007, lecz ludzie z nią związani – z Danutą Szpurtacz, założycielką marki DETEEM włącznie – w branży mięsnej pracują od ponad 25 lat. Początkowo specjalizowaliśmy się w świadczeniu usług handlowych, co sprawiało nam niesamowicie dużo satysfakcji. – Nie ma bowiem nic bardziej przyjemnego niż kolejne zlecenia od zadowolonych klientów, którzy potrafią zarekomendować daną usługę czy produkt – komunikuje Łukasz Kaczmarek, dyrektor DETEEM.
Z biegiem lat poszerzaliśmy swoją sprzedaż o rynki zagraniczne. Głównymi odbiorcami stali się przedstawiciele firm słoweńskich, czeskich i niemieckich. – Nie zapominamy jednak o rodzimym rynku i na ten moment możemy powiedzieć, iż w perspektywie całej firmy proporcje są równomiernie rozłożone, a więc 50% działalności poświęcamy polskim kontrahentom, a pozostałe 50 – partnerom z zagranicy – dodaje dyrektor Kaczmarek.
Bycie pośrednikiem to jedno, ale zarządzający DETEEM chcieli i chcą ciągłego rozwoju. – Nie tylko po to, by zwiększać obrót i zysk, lecz także po to, by stać się producentem, dzięki czemu mogliśmy pozwolić sobie na wzrost zatrudnienia, co – jako przedsiębiorcę – bardzo mnie cieszy, gdyż możemy dać pracę i utrzymanie coraz większej liczbie rodzin – podkreśla właścicielka, Danuta Szpurtacz.
Stąd też od początku bieżącego roku siedzibą DETEEM stał się podpleszewski Kowalew, gdzie w obiekcie umiejscowionym przy ul. Fabianowskiej 1B uruchomiono proces produkcyjny. – Na tę chwilę w naszych halach dokonujemy rozbioru i trybowania mięsa drobiowego oraz uda z indyczki – dopowiada Ł. Kaczmarek. – Stawiając na rozwój, planujemy dalszą ekspansję, zwiększenie produkcji oraz wzrost zatrudnienia.
Każdy z członków zespołu DETEEM dużą wagę przywiązuje do jakości produktów, które są rozsyłane w rozmaite części Polski i Europy. Łączymy wiedzę z doświadczeniem, co w korelacji z najwyższymi standardami rynkowymi pozwala nam stwierdzić, iż nasze mięso jest najwyższej jakości. By świadczyć usługi sprawnie i „bez zbędnej zwłoki”, DETEEM podjęło szeroko zakrojoną współpracę z firmami transportowymi, co znacznie ułatwia „farming” i kompleksową obsługę klienta. – Dzięki temu atutowi jesteśmy w stanie dostarczyć towar każdego dnia poprzez własne możliwości, co sprawia, że współpraca z danym partnerem jest płynna i owocna. Zlecenia trzeba realizować terminowo, więc dbając o jakość, nie mogliśmy „przeoczyć” aspektu logistyki czy transportu – oznajmia D. Szpurtacz.
Motto, które prześwieca właścicielce oraz jej zespołowi brzmi: Trwałość i rozwój biznesu zapewniają dobre relacje oraz wysoka jakość usług, co naszym zdaniem brzmi nie tylko sensownie, ale i dumnie. – Dzięki tej maksymie pozyskujemy nowych odbiorców, którzy zostają z nami na dłużej, co pozwala nam sądzić, iż podążamy właściwą ścieżką – kończy dyrektor Kaczmarek.
(DEETEM)